19 martie, 2009

Cum a fost la Curtea Veche



A fost al doilea targ...si mi-a placut :D
In ciuda vremii uracioase, m-am simtit foarte bine. Multi oameni talentati si muuuuuuuulte lucrusoare frumoase si ingenioase!
The Twins mi-au tinut companie. Le-am introdus fortat "pe piata" :)) dar feedback-ul a fost pozitiv si sper ca au prins incredere in talentul lor :D
Ne revedem la urmatorul targ, cu lucrusoare noi:)




Sambata dimineata, la "sueta" cu BeadBox

Me and The Twins

Me and my babies :D




Eu si fluturasul de la Cinnamon, pe care trebuia sa-l am!! :)

3 comentarii:

  1. Anonim1:15 p.m.

    te tii tare, vad :) desi cam inlemnita de la vreme , zambesti , ha? :P [deh, tb sa arati clientilor zambete :P]

    RăspundețiȘtergere
  2. Anonim2:17 p.m.

    ce surioara talentata si frumoasa am...las ca ma intorc eu acasa si iti dau spargere la bijuterii ca sunt asa frumoaaassseeeeee

    RăspundețiȘtergere
  3. Anonim2:21 p.m.

    nu le vinde chiar pe toateeeee
    pasteaza cateva si pentru maineeee

    RăspundețiȘtergere